onsdag 11 mars 2009

IKEA

Idag ska vi fara på IKEA lilleman och jag då vi vart själva, synd att det snöar det är ju inte så roligt att köra bil då men men vad ska man göra. Jag hoppas på en trevlig dag och kanske även lite nya vår kläder.
Här är några av dom saker jag funderar på att köpa:



Den här gardinen skulle bli kanon fin i mitt kök så det ska bli kul att se den live om den är lika som jag tänkt mig. Jag målade mitt blocket fynd i går och det vart bra nu står jag bara i valet och kvalet om jag ska måla benen.
Ha en underbar dag och va rädd om varandra. kram jessica


4 kommentarer:

  1. Hi Jessica. Love the Ikea footstool! Thanks for visting my blog.
    Catherine

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med Ikea..hoppas att att du hittade vad du ville ha.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Fotpallen har jag. Den är bra den.:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, den fotpallen vill jag också ha! Den är jättefin!

    Kram Sandra

    SvaraRadera