lördag 28 mars 2009

Shopping dag

Idag har jag haft en riktig shopping dag med min vän Carina. Vi börja dan med att gå på kläbytar dag och fick en hel påse med kläder till barnen för 200 kr inte illa hihi.
Sen blev det en god lunch innan vi fortsatte vår shopping, Vi handla lite kläder lite saker till bak som ni ser på bilden. Gissa om det blir roligare nu att baka hihi.
Sen blev det ju lite vanlig mat handling också men då man var där utan barn kunde man ju i lugn och ro gå och kolla och fundera så en helt fantastisk dag har vi haft. Tack Carina.
Nu ska jag laga lite god middag och sen mysa med familjeb framför tv i kväll kram

5 kommentarer:

  1. Mysigt med shoppingdag. Fina baksaker du fick med hem. Nu blir det andra bullar...;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. De där fina sakerna känner jag igen..de finns även hemma hos mig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Såå fina bakgrejjor visst är det roligare att baka med frächa saker...
    kram lolla

    SvaraRadera
  4. Hej shoppingkompis. Vilka fina bakgrejor du har. Har satt upp hyllor för fullt nu i eftermiddag. Lägger ut dem imorgon på bloggen så får du se. Ha en trevlig kväll och tack för en mycket bra dag. Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så kul med en till syrra;-)

    Ja c-uppsats är ju så tråkigt! Men som syrra finns det ändå ett brett arbetsområde.

    Så fina saker i ljusblått du shoppat, börjar gilla mer ljusblått jag också.

    Ha en trevlig söndag! Kram Lena

    SvaraRadera