måndag 9 mars 2009

Pilgården i Sundsvall

Idag smälter snön som kom igår, det ger hopp om vår igen.
Vi får se hur länge det vara innan nästa snö kommer, men jag tycker det räcker nu. Men i och med denna hopp om vår bjuder jag på en bild från pilgården.
En underbart ställe tycker jag.
Var dit för två vårar sedan och köpte en drös med pilpinnar som jag gjorde en koja med.
Dock tog sig inte alla så vi måste dit till våren igen och köpa lite till så barnen får sin heltäckande träkoja.

Hoppas ni får en bra kväll, själv ska jag laga middag åt mina tre plus två låne barn som vi har fått låna idag för lekträff, och trots att det är fem ungar här nu är det alldeles tyst då dom är på sina rum och leker. Så jag tror jag kommer låna dessa ungar ofta hihihi.
Kram jessica

11 kommentarer:

  1. Hej.
    Vad kul att de lekte så bra tillsammans. De blir ju så stor när de har fått följt med en kompis hem. Peter tyckte att det var roligt att åka eran bil när man fick sitta "därbak".
    Ja vi ses om en stund.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera
  2. HEJ! Vad sköönt att ha lekkompisar som de trivs med =)
    Då får man en liten stund för sig själv också ,-).
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Där vill jag sitta i en vecka.;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Pilgården såg väldigt mysigt ut!! Så fin bild!
    KRamen Malin

    SvaraRadera
  5. Pilgård..det lät spännande.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Kikar in på din fina blogg. Pilgården lät verkligen spännande... synd att det är så långt bort! Kram M

    SvaraRadera
  7. hejsan!
    vilken mysig blogg du har har kikat runt iden en stund nu, kommer absolut tillbaka och kikar mer
    Sååå himla söta förvarings burkar du hade
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Men vilket mysigt ställe..! Jättefin bild
    som inspirerar.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  9. Så härligt det ser ut! Gissa om man längtar efter sådana dagar just nu!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  10. Jo, vi har emlat alla gånger fram tills nu. Nu vill hon vara utan, så det är ju bra.:-) Kram

    SvaraRadera
  11. Tack för era fina inlägg är kul att se att det är någon som vill lämna ett spår ha det kram jessica

    SvaraRadera