torsdag 5 mars 2009

Vår inspiration


Ja tittar man ut syns det ingen hopp om våren, men det är ju bara början av mars än så länge.

Men var runt å tittade i bloggar och sånt igår. Då hitta jag bilderna jag vissar idag hos ellea inspiration.

Jag tyckte strand bilderna var ljuvliga, man riktigt längta till somman, och stranden.

Med tanke på all snö som vi har haft i vinter borde det bli en underbar vår och sommar.
Man kan ju hoppas.


Sen är det dom här bilderna med turkosa detaljer jätte fint, helt klart skapar det också en vårkänsla.


Annars ska vi vara hemma och mysa dag.


Har lovat barnen att vi ska baka och sen ska vi sjunga kakokee.

Min mellersta är en riktigt baddare på det han sjunger som en riktig artist.


Sen ikväll kanske vi ska iväg på kalas då en kompis fyller år.


Ha en bra dag kram jessica

4 kommentarer:

  1. Vilka våriga härliga bilder..ljust och fint.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Det känns verkligen VÅR-igt med pasteller! Jag har tagit in några plommon- och äppelkvistar och hoppas att de snart bli blommor på dem! Ha en skön fortsättning på veckan! Kram/M

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga färger, fint med prickigt!
    Säg bara till vad du önskar för något gott så bakar jag mer än gärna.*hihi*

    Ha en fin dag!
    kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Fina inspirationsbilder!

    Snart är det vår på riktigt eller hur..?!
    He en bra dag!/
    mariette

    SvaraRadera