fredag 13 mars 2009

Helg


Ja då är det fredag och helgen har börjat.
Jag har jobbat kväll så nu sitter jag här framför daton och varvar ner innan man ska gå i säng.
Jobbar även imorgon men då dag och ska sen ut och svänga mina lurviga på kvällen.
Dom har sagt att det ska bli varmt och soligt i helgen och det är ju kanon då jag är ledig på söndag.
I dag har jag sytt och satt upp mina nya gardiner som jag köpte på ikea, jag ska ta ett kort med min nya kamrera imorgon.
Ja det vart en ny kamera en sån som jag vissade i tidigare inlägg, super bra tycker jag som är glad amatör.
Ha det bra kram jessica

3 kommentarer:

  1. Grattis till din nya kamera, jag är så avundsjuk. Min kamera är inte så bra, men jag har erfarenheter av Canon sedan tidigare. Jag har en icke digital Canon eos 300 (systemkamera)och jag är verkligen supernöjd med den. Angående vattkoppor så har man ju lite delade känslor, det är väl nästan den enda sjukdom som man vill att ens barn ska smittas av. Men när de väl fått det är de ju sjuka såå länge.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig New England bild.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en ny kamera.
    Hoppas du får en trevlig kväll ute på.
    Kram Carina

    SvaraRadera