tisdag 10 mars 2009

Sovrummet

Ja vad ska man säga snön tar aldrig slut, det har kommit idag med. Ja ja
Har varit och jobbat idag sen hämta ungarna på dagis och nu sitter jag och funderar på vad vi ska ha till middag.
Det ä en ständig fråga VAD SKA MAN HA TILL MIDDAG?
Imorgon ska min mellersta gå på dagis fast jag är ledig då dom ska ut på utflykt och åka tåg till Sundsvall Spännande. Så då blir det bara jag och lillmannen blir själv då älsta är på lekis.
Så imorgon tar vi en sväng på IKEA och shoppar lite och lilleman kan hoppa i bollarna så fåv vi båda jätte kul.







Ha en underbar fortsatt eftermiddag och kväll va rädd om er och varandra kram jessica


5 kommentarer:

  1. Ja, visst är det tråkigt med denna ständiga matfråga!!

    Ikea i Sundsvall är ju såå bra! Stort och härligt, har varit där ett par gånger, när jag studerade.

    Hoppas du hittar nåt fint;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen MYS i sovrummet.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilka fina detaljer, gillar väggordet!
    Ha så trevligt på Ikea.

    kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig!

    Hoppas att er "Ikeadag" blir mysig!

    C

    SvaraRadera
  5. Gud vad fint du hade i sovrumsfönstret
    måste nog fixa lite där jag åxå bara dom rackarns kattorna inte hoppar upp där :)
    kram lolla

    SvaraRadera