fredag 6 mars 2009

Helg igen då

Ja då har det blivit fredag igen då, och detta sportlov är över för denna gång, det blev mest på hemma plan då vi hade virus liggande över oss.
Men det har ändå varit små mysigt. Nästa vecka åter går allt till det normala igen då och idag tänkte jag bjuda på bilder som är usa inspirerade hihi. Bilderna är från martha stewards sida.





Dagen i dag kommer väl försvinna i rask takt, då vi ska åka och åka pulka med min mamma och lillebror Stefan.
Det är oftast lika kul för oss vuxna som för barnen.
För jag, min mamma och min lillebror har så kul tillsammans med varandra och med barnen att man ibland underar lite vem som har roligast hihi.
Jag vet ej om det är för att man vågar göra dom där lite barsliga sakerna eller va det, men roligt har vi och det är väl det som är viktigaste.
Jag brukar säga jag är så mogen att jag vågar vara banslig hihihi.
Å sen jobbar jag ikväll så gubben och barnen får ha mysfredag utan mig. Men är ledig hela helgen sen så då kan vi ju mysa en massa.
Nej nu rundar jag av känner att jag inte har nå mer att komma med ha en bar dag och en underbar helg kram jessica



2 kommentarer:

  1. Tack för de fina bilderna, det är något visst med den amerikanska flaggan, lite somrigt på något sätt!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Gud vilka härliga bilder
    den amerikanska stilen är snygg
    Ha en härlig helg
    lolla

    SvaraRadera