tisdag 17 mars 2009

Glass i solen

Idag skiner solen igen och det är så ljuvligt. Så när jag kom hem från jobbet gick vi ut och tog en tjuvfika och bara njöt.
Hittade dom här glass skoperna på ikea sist vi var där och det passar ju med vårfärgena att äta glass i solen.

I natt har vi haft både min mamma och min lillebror som natt gäster så även inatt då barnen är lite dålig och både jag och min man måste jobba.
Men barnen älskar ju dom så det går jätte bra.

Sitter nu å lyssnar på takdroppet. Det är ljuv musik i mina öron. Det har smält bra mycket idag jippi. Så snart kan man kan se gräsmattan.
Ha det så bra och va rädd om varandra kram jessica

6 kommentarer:

  1. ... äta glass i solen vilka ljuvliga ord.

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite vårfärger.
    Du har en likadan radio som mig, ser jag. Kramis

    SvaraRadera
  3. wow vilken häftig radio.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej!


    Härligt med glass i solen här blev det bara sol.....

    Må så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. Här är det inga problem att se gräsmattan kan jag säga ... om det nu är så mycket att se ;-)
    Skönt med lite hjälp med barnen när de är sjuka.
    Ha det bra
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Du är så välkommen vet du. 1000 gånger om dagen.Haha...Kramis gumman

    SvaraRadera