söndag 8 mars 2009

Förvaring

I den här huset är förvaring av alla olika slag a och o, barnen har en massa små saker som dom vill ha tillgång till och som jag inte vill ha liggande framme.

Sen har ju även jag och maken en del som ska gömmas undan och lite av dom där sakerna har vi lyckats med genom att ha fina askar och lådor.
Då kan barnen har lätt tillgång till sina saker men jag slipper ha sakerna framme plus att fina aska och lådor blir en fin detalj till vårt hem.


Dom här askarna tycker jag är underbara och dom är verkligen en fin detalj till vårat vardagsrum.








Så går helgen mot sitt slut, det har varit en lugn och skön helg med inga måsten. Det ända vi riktigt gjort var att 4åringen och 6 åringen och jag åkte 2 km på skidor.
Å dom var jätte duktig. Lillkillen han och pappa möte upp oss från andra hållet då han inte riktigt har fått in det där med att åka skidor men det kommer väl.
Men då var sportlovet slut och nu kan snön börja töa så våren kan komma, måste iväg och inhandla lite nya stövlar till barnen bara för jag tror att det kommer bli en blöt vår.
Kan ju inte bli något annat när all snö ska bort.
Ha en underbar fortsatt dag kram jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar