fredag 20 mars 2009

Fredag igen

Ja då går vi mot helgen igen och det innebär ledigt denna helg. Skönt.
Vi inleder helgen med en sväng på stan barnen å jag och vi ska äta lunch med gubben. Sen ska vi handla lite gott så vi har till mysfredag.

Sen på lördag kanske jag och barnen ska ta en sväng på loppis men vi får se hur pass lugn grabbarna är för det är ju inte roligt att gå och kolla om barnen är helvild som dom kan bli.
Å lite extra vild är dom nu då dom äter Kåvepenin.
Ja för båda grabbarna blir som dom är helt tokiga då dom äter kåvepenin.
Dom är ju levnadsglada och har svårt att sitta stilla i vanliga fall men nu med kåvepenin har dom inte bara myror i rumpan utan elefanter hihi.
Var lika förra gången det åt det, så jag ska nog skriva in det som en biverkan hihi.

Inredningsmässigt har jag en pause har ingen inspiration just nu, vill ju bara ha vår och jag får bara ider och funderingar på vad jag ska göra ute.
Men som ni har sätt i tidigare inlägg har vi fortfarande mycket snö så än kan man inte riktigt börja.
Men det blir väl så småningom.
Nej nu önskar jag alla en underbar och trevlig helg kram jessica

8 kommentarer:

  1. Klart de måste få röra på sig de små liven ... hoppas de blir friska av kuren, så att du kan ta igen dig sen ;-)
    He en skön helg
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också efter våren och den är på G här. Snön är borta och fåglarna kvittrar, härligt!

    Ha en fin helg!
    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jaa, denna vår längtar jag också till. Här har vi också fullt med snö. Så det dröjer väl lite till. Barn är barn och måste få röra på sig. Fast jag förstår va du menar när du säger att det kan bli lite rörigt i affärer, loppis o så när dom har en sån energi (ha ju varit "där" själv med mina barn för x antal år sedan) Men men de ä ju ändå barn... Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig blogg! Ha en skön helg! Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har inte heller nån inspiration nu, väntar mest på att snön ska försvinna.

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Nä, nu är det väl dags för vår tycker jag också. Inspirationen är inte heller på topp.

    kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du fyndade på loppisen :-D

    SvaraRadera
  8. Så mycke snö ni har kvar!!! Här har vi bara lite is på sjöarna kvar, Orätvist!!!
    Vi skall åka till sälen nästa vecka, känns jättekonstigt. Skriver ju på bloggen om vår hela tiden!!!

    Ha en bra vecka, Camilla.

    SvaraRadera