torsdag 5 mars 2009

Maxs tokiga ideer


Jag måsta bara skriva ett kort inlägg, vi var på väg och handla nu på förmiddan innan vi skulle börja baka.
Min yngsta lät lite hes jag sa att han hade en tupp i halsen:
Då tittade han på mig med sina visa treårsögon och sa:
_ Nej mamma jag har ingen tupp i halsen jag gal inte,
men kanske lite köttbullar.... det är ju en av hans favomat hahahahaha
Jag tittade på honom och hans min var obetalbar för det såg ut som han hade kommit på läsningen för väldens alla problem hihihi ja se barn och dera ider

3 kommentarer:

  1. Barns kommentarer är oslagbara :D
    Vilka fina inspirationsbider du hade hittat, vackert!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hihih de är ju så charmigt med barn!! Söt sagt! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Barn är ofta härliga när de säger sanningen..eller något tokigt. De är alltid ärliga.
    Kram Lotta

    SvaraRadera