torsdag 12 mars 2009

En heldag



Ja turen till Sundsvall och IKEA vart riktigt lyckad, vi handla stort sätt allt vi skulle ha bortsätt dom blå skålarna jag vissa i tidigare inlägg för dom var så stor att dom skulle ta hela skåpet.
Men ny hylla till min dotter så nu kanske jag äntligen får upp en till hylla i köket,
jag vill ju ha framme min våriga och fina skåla från greengate.
På schemat idag stå annars pulkåkning med både mormor och min bror stefan.
Sen ska vi till badhuset och vi avsluta dan med att både mormor och min bror ska sova här.
Så en heldag med roliga saker.
Jag har bestämmt mig angående mitt blocket fynd att min gubbe ska få svetsa dit två pinnar till på botten så man kan ha korgar under.
Och tills det är klart får jag avvakta med målning som det mest troligt blir då alla andra bord i vardagsrummet har vita ben.
Sen kanske jag även byter ut knoppar fick tips om jättefina på fridasgård.
Men nu på morgonen har jag och grabbarna en mys slapp morgon , min dotter sover borta så det är bara vi tre här hemma.
Farfar kommer med dottra min om ett tag.
Tänk vad tiden går fort nyss var stortjejen liten och bara ville vara med mamma och nu är hon 6 fyller 7 år och sover borta lite nu å då, denna gång dock hos farmor och farfar då det är vardag.
Ha det gott och hoppas ni har en underbar dag kram jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar