onsdag 18 mars 2009

Tradera vinst

Idag bjuder jag på en underbar buket vita tulpaner. Solen skinner och det är så härligt ute tror jag.
För jag har ju jobbat idag och nu står jag här hemma och ska laga lite middag så det blir ingen utedag för mig men ev imorgon.

Nu har mamma min och lillebror åkt hem så det är lite tomt.
Men vi ska ju ev dit i helgen.

Nästa bild som jag ska vissa är mina söta tavlor som jag vann hittade på tradera för en billig peng. Jag tycker dom är super söta.



Annars på programet vårt idag står julle gruppen för min dotter men vi har bestämt att hoppa över det då hon har lite ont i huvudet.
Så vi får en lugn kväll här hemma istället. Ha det så bra nu kram jessica

2 kommentarer:

  1. Jag såg att du är en lycklig ägare till en vacker Roberts radio. Jag är så spänd av förväntan då jag precis beställt en hos Elsas hem. Längtar tills den kommer...
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vita tulpaner är aldrig fel ;-) Vilket superfynd du gjorde med tavlorna då ... verkligen fina!
    Kram Eva

    SvaraRadera