onsdag 4 mars 2009

Sportlov

Ja så har denna dag gått, vi tog som sagt en tur till mormor och morfar och sen en tur på fyrhjulinge och grilla. Vi grävde även ner morbror stefan i snön, man behöver ju inte ha sand å en strand för att gräva ner någon hihi. Här är vi allehopp och har det riktigt mysigt, vi grillar korv, dricke varm chocklad och har det väldigt trevligt.

Å här är en bild på vår transport, mormor och morfar åkte på fyrhjulingen. Jag, ungarna och morbror Stefan satt i vagnen.

Sen åkte vi på kalas hos svärmor då det var hennes födelsedag och nu är vi hemma och jag sitter framför tv själv trots att det är Onsdag.
Ja Onsdagar brukar ju vara min och en god väns kväll men det blev inget idag då vi var os svärmor på kalas.
Ha en underbar kväll och nu ska jag kolla runt bland dom andra bloggarna ha det kram jessica

3 kommentarer:

  1. Hej!


    Vilken härlig dag...i det vita....grillat är ju så gott och att äta ute smakar det ju än bättre.........

    HA´en fortsatt bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag ni haft och så mycket snö ni har. Här i Småland har allt töat bort. Inte för att vi haft så mycket men det var i alla fall vitt och fint ;-)
    Tack för titten hos mig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. ha ha ni ser ju ut att haft en tok rolig/härlig dag. Kul att du grejat så man kan kommentera utan att vara medlem. Tänkte höra med dig om du hade någon ligginsats till syskonvagnen, nu är det nämligen dags för syskon och förhoppningsvis ploppar det ut en frisk krabat i höst :)

    SvaraRadera