fredag 27 mars 2009

Helgen närmare sig


Ja då har det blivit fredag igen då.
Gubben kom hem mot natten till i går så nu är alla samlad igen, han har ju varit borta sen i fredags så det var skönt att ha han hemma igen. Å han tyckte lillkillens rum vart bra.
Jag passade ju på att göra om när han ej var hemma hihi.
Vi har fått ut garderoben nu så i helgen ska jag fixa i förådet så vi får in den där men tyvärr måste jag nog ta ut allt för att få in den då vi inte har så stort förådd.
Men det får bli på Söndag då Lördag är min egen dag, ska på kläbytardag sen tar jag och min vän Carina en sväng på stan där vi ska titta lite och ta en fika.
Det är vi värd då vi båda har varit utan våra gubbar lika länge.
Våren har fått ett bakslag ute men jag ska bli vårfin idag för jag ska till frissan och fixa mitt hår jag brukar ju ha smultronblonda slingor på våren.
Ja smultron för jag är rödhårig och allt jag gör med mitt hår blir rött, så jag kan inte bli bara blond men det är fint med smultronblond också. Sen kanske jag kan få tips hur vi ska göra med dottens hår då hon vill ha lång lugg och långt hår men har jättetjockt hår ( som inte kommer från mig då jag har babyfjun) och hon blir då så varm och svettig på somman. Sen då hon badar blir det ju så oredigt så jag tror vi ska klippa upp det .
Nej nu ska jag avrunda ha en trevlig helg och va rädd om varandra kram jessica

6 kommentarer:

  1. hihi skönt att läsa att jag inte är den enda som är katten som dansar på bordet när råttorna är borta...hihi
    Jag brukar nämligen oxå passa på att greja lite när gubben inte är hemma, ler.
    Ha en finhelg!Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Låter som du kommer att få en härlig lördag och då har du ju samlat kraft inför söndagen ;.)
    Ha en skön helg
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jodå gumman!

    Jag har mina doktorer på alla de avdelningar som finns snart.:-)
    Har fått de bästa av dem också.:-) Kramis

    SvaraRadera
  4. Jodå, det förstår jag gumman. Jag är ju också sköterska och håller på likadant haha...
    Ja, jag har flera sjukdomar jag. Var superfrisk som ung. Ja, astma och allergi hade jag. Tävlade i flera sporter. Sedan råkade jag ut för en svår bilolycka...sedan har det ena efter det andra hamnat hos mig.
    Puss

    SvaraRadera
  5. Jo, men sådan är jag. Jag ser det som erfarenhet. Sedan är jag nog tokig sedan födseln.;-)Krtam

    SvaraRadera
  6. Ja, du ser vilken fin kram:-D

    SvaraRadera