måndag 30 mars 2009

Sjuk igen

Ja då har vi varit hos doktorn och både pojkarna och gubben min hade halsfluss igen. Ja då går vi in på andra behandlingen Kåvepenin. Tänk att barn kan vara så pigga trots att dom har halsfluss, gubben är ju heldöd så trots att han är hemma har jag vab då han sover och sover.
Min dotter och jag har klarat oss så det är bra att äta tzatziki hihi då jag och dotterna har ätit en hel del av det då det är så gott. Men grabbarna gillar det inte. Så nu blir vi hemma stort sätt hela veckan.
Imorgon blir det påskpussel för att fördriva tiden, så det blir ett antal kycklingar imorgon hihi.


1 kommentar:

  1. Hej Jessica!

    Tack gumman för de fina orden du skrev hos mig. Det känns lite bättre idag och det är ju bara tiden som förbättrar allt.

    Åh, stackare, det är inget kul med halsfluss kan jag tänka mig. Men jag hoppas ni kryar på er.

    Vilken jättesöt gräddkanna du köpt.

    Ha det så bra och tack för omtanken.



    Kram Inka

    SvaraRadera