tisdag 31 mars 2009

Ja förvaring av kläder är ständigt ett problem här hemma då vi har snett tak på hela övervåningen.
Det få hela väggar som finns i rummen är lite tråkigt att uppta av en garderob så jag har flyttat ner garderoberna till föråd på nerevåningen. Men det gör att vi måste köpa nya byrå till mig då min yngsta fick ta min och en till min dotter.
Så det blir nog en sväng på ikea snart.
Vi har jyskbyrå men den rymmer ju ingenting så den ska vi byta ut. Här nedan är två jag funderar på.
Den översta vill jag ha men priset är bättre på den neranför så det blir väl kanske en sån.



3 kommentarer:

  1. hej!
    Förvaring är ett evigt dilemma!

    Skulle också behöva någon byrå...

    Kram mariette

    SvaraRadera
  2. Svårt med förvaring... jag har själv den nedersta byrån o är nöjd med den. Fast vi skulle behöva fler ändå, olika kanske.. Svårt. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. hello! vi har två hemnes, dom rymmer ooootroligt mycket!! jag skulle satsa på en sån jag :D

    SvaraRadera