onsdag 4 mars 2009

Sportlov

I dag är det Onsdag och vi är lite småförkylda, igår ringde dom från dagis för lilleman hade feber men idag verkar det inge fel på honom bortsätt att han låter lite tjock i halsen men säger själv att det inte gör ont.
Men det är väl en virus hals, så för att fördriva tiden ska vi fara till mormor och morfar, ta med morbror Stefan och åka ut på isen med fyrhjulingen och grilla korv och mysa.
Synd bara att det inte är nån sol men det blåser ju inte.

Skulle igentligen behöva städa men det får vi ta imorgon, orkar inte idag. Å lite skit är bara bra för barnen så dom inte blir så känsliga eller hur?
Jag kör efter den filosofin iallafall hihi.

Skulle behöva fortsätta måla min dotters korgar vit men det är ju sånt jobb att jag tappat lusten lite men det kommer nog tillbaks.
Ihelgen ska jag fixa lite i tvättstugan iallafall så vi får klart det sista, saknas ju skåpdörrar och gubben har sagt att han ska fixa det men det blir aldrig så nu tänkte jag hänga upp tyg där.

Nej nu ska vi göra iordning oss och fara ha en underbar dag kram jessica

1 kommentar:

  1. Vad skönt med sportlov..men tråkigt att vara sjuk.
    Kram Lotta

    SvaraRadera