lördag 14 mars 2009

Gardiner

Idag bjuder jag på en bild hur det blev när jag har satt upp mina nya gardiner från ikea, då dom var så pass stora dela jag på dom och fick därför dubbelt så många gardiner. Vi har ju även väldigt lågt till tak så det blev ju även till en kappa till balkongdörren. Jag vart jätte nöjd.
Sen måste jag ta med en mys bild mellan min älsta och vår katt är dom inte för go?

Annara har dagen beståt av jobb nu ska jag ut i solen en stund sen ska jag lägga mig i badet med ett glas vin för jag ska ut och dansa ikväll jippi ha det så brakram jessica


4 kommentarer:

  1. Halloj! Såg i tidigare inlägg att det blev en ny kamera, blev det en canon systemkamera? bra? Jag är sugen på att köpa en digital systemkamera men så svårt att välja! Låter inte fel med ett glas vin! Ha en kul kväll! Kram M

    SvaraRadera
  2. Tjena!!!
    snyggt snyggt.....
    kappan blev jättegullig
    jag är lite nyfiken på din nya kamera då jag är lite på gång med att köpa en ny själv.
    Har nu bara en digitalkamera
    vart köpte du din är du nöjd
    jag är ju själv bara en amatör fotare
    ha en härlig helg
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. Lollo det är en systemkamera och jag är riktigt amatör men blev galen på min andra digitalkamra om är typ tio år för ungarna han ju alltid sluta med det dom gjorde innan kamran tog ett kort.
    Jag är än så länge super nöjd har fotat en hel del med den nya och det blir roliga och finna biler kan ju inte alla finecer än så jag kör på atumatfokus mm ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  4. Gud vad fint det blev med gardinerna. Förstår att du är nöjd. Och vilket gulligt kort på tösen och katten.
    Ta ett glas vin åt mig oxå eftersom jag inte själv får ta ett när jag fortfarande äter pc.
    Ha det gott.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera