söndag 29 mars 2009

Fredrik och micael till Hudiksvall jippi

Inom kort kommer en av mina favo nätbutiker att flytta till just Hudiksvall, tänk vilket utbud det nu kommer att finnas i den här lilla staden:
Ombonat- som har ett stort utbud på inredning green gate och mycket mer
Gröna systrar- som har blommor och inredning
Fasett- Som har poslin och pynt ellertillbehör
Fredrik och micael - Inredning och en massa annat
Jag får nog börja jobba dubbelt 200% så kanske man kan handla det man vill ha hihih

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!! Kul att det kommer in nya butiker! å visst man skulle nog behöva jobba 200% om man ska ha råd att köpa allt man vill ha... eller dubbelt, o lite till, högre lön.. fniss. Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Ja, ta med dig vilddjuren du. Vi har burar.:-D Kramis

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med ett större utbud av härliga inredningsbutiker! Här i "hålan" där jag bor, finns det bara en inredningsbutik! Jag brukar åka till Sundsvall när jag ska shoppa inredning :) Synd bara att det är 10 mil dit, enkel resa!

    Tack för gulliga kommentarer på min blogg, du är så rar du!

    Ha en trevlig måndag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera