måndag 2 mars 2009

Chicago








Chicago chicago för alltid i mitt hjärta och nu har jag bokat biljetter dit för mig ,gubben och barnen så vi kan åka dit i sommar jippi.
Det känns helt underbart att veta att man nu har biljetterna och ner räkningen kan börja.
Vi ska vara där i två veckor och bara mysa med mina vänner som bor där, åka på olika roliga saker och ev ner till florida men det får vi se när vi kommit till chicago.
Jag känner mej så glad och lycklig nu när jag vet att vi har biljetterna. jag har ju jobbat som au-pair i chicago och det är den familjen vi ska hälsa på.
Det är är mer än tio år sedan men jag har bra kontakt, å dom är som min familj nu och det gör ont i hjärtat då det går för lång tid mellan då vi träffas. Men nu börjar ner räkningen.


4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Jag skulle också så himla gärna åka över. Var utbytesstudent i Iowa och har också jättegod kontakt med min familj. Men nu är det 10 år sedan jag var där sist :( Det kommer hela tiden annat mellan och det brukar bli så dyrt för hela familjen att åka...

    Brukar faktiskt flyga in till Chicago - det är en HÄRLIG stad!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad kul att biljetterna är bokade!

    SvaraRadera
  3. Herregud så kul för dig..vilken resa.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. jaa chicago är en härlig underbar stad och människorna som bor där ännu bättre.
    Å det ska bli så kul att fara dit igen

    SvaraRadera