torsdag 19 mars 2009

Sol

Idag skinner solen och vi är hemma det är underbart. Ja skulle igentligen ha jobbat men då min mellersta har fått antibiotika mage får vi vara hemma.

Men jag ska inte klaga, dom är ju inte sjuk längre och vi kan vara ute hela dan så det kan ju inte bli mycket bättre.

Jag har en massa saker jag skulle vilja göra.
1. Jag skulle vilja måla om lillemansrum.
2. Jag skulle vilja måla eller tapetsera vardagsrummet
3. Fixa ute i trädgården
4. Göra klart badrum och bastu
5. Fixa klart min bonusdottersväg och hallen som blev där.
6. Fixa till köket med nya vitvaror tror jag vill ha rostfritt, nya skåpluckor och diskbänk
7. Köpa en ny platt vit tv

Men för det krävs ju lite pengar och vi sparar ju för vår usa resa så man får ju välja och då blir det i nuläget usa resan.

Tänk om mn kunde vinna en miljon så skulle man iallafall kunna göra usa resan och göra något av mina punkter men sån tur har jag inte.

Ha det så bra idag kram jessica

1 kommentar:

  1. Kladdkaka..? mmm.. godisråttan här blir SÅ sugen :) Ja, tänk om man hade alla dom där pengarna... men men verkligheten ser ju annorlunda ut :) Här skiner solen också, så härligt! Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera