måndag 30 mars 2009

Loppis fynd och värme

Idag är det Måndag och man skulle ha varit på jobbet, men grabbarna är förkylda och gubben har ev halsfluss igen och är jätte dårlig så jag ska ta alla grabbarna till hc.
Tror ej grabbarna har halsfluss men då gubben har är det lika bra att kolla.
Så idag blir det mys och bara vara, så dom blir friska nån gång.
I helgen besluta vi oss att grabbarna var stora killar nu och vi tog bort gallret vi har haft runt kamin i köket vi eldar ju inte på somman så det kan vara säkert att kolla att dom inte ramlar in i kamin.
Å så fick jag min fina vedkorg hihi Sen hittade jag denna söta gräddkannan på loppis i helgen tycker den är jätte söt.
Nej nu måste jag gå och kolla till sjuklingarna men hoppas alla har en bra dag och att ni är rädd om varandra kram

2 kommentarer:

  1. Hej
    Stackars pojkar ... tur dom har en pigg och kry kvinna i huset som kan pysla om dom ;-)
    Jättesöt kanna du hittat ... lite avis!
    Hoppas familjen kryar på sig och i n t e smittar dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nu får ni krya på er allihopa. Hoppas att du slipper det där.:-) Kram

    SvaraRadera