tisdag 3 mars 2009

Tvättstuga

Idag bjuder jag er på biler från våran tvättstuga. Tittar man i andras bloggar har dom alltid så fint i tvättstugan och det är nog en omöjlighet här hemma då det minst går en maskin om dan med tre ungar. Dom här flaskorna köpte jag för flera år sedan då jag var i USA och jag tycker väldigt mycket om dom.

Den där gamla fönstret ska jag bara komma på vad för något jag ska användare till så det får va i tvättstugan så länge.



Ja det var tvättstugan det, som ni ser är blått ett starkt inslag där nu.
Annars har jag jobbat halva dan sen ringde dom från dagis och jag fick hämta minstingen då han fått feber, vi skulle ha lekträff idag .
Minstingen skulle ta en tjejkompis och min mellersta en annan tjej kompis men det blev ju inställt tråkigt.
Men nu har vi en mysdag framför tv istället. Tänk hur sportlovet kan bli.








2 kommentarer:

  1. Hoppas att blir bra snart den lille plutten.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du har det fint i din tvättstuga. Var in i min nyss och det är tur att det finns en dörr att stänga hua hur det såg ut där.
    Men det kommer väl någon lust att göra något där kanske....

    SvaraRadera